Rokiškio mokykla-darželis ,,Ąžuoliukas"

Logopedas

Logopedėmis mokykloje-darželyje dirba

Vaiva Stelionienė Logopedė, Taikos g. 15

Darbo laikas

Savaitės dienos

Darbo laikas

Pirmadienis

8.00 – 12.00

Antradienis

8.00 – 16.00

Trečiadienis

8.00 – 16.00

Ketvirtadienis

8.00 – 16.00

Penktadienis 14.00 – 16.00

Kontaktai Mobilusis +370 616 48656

El. paštas Rašyti

Dovilė Didžiokaitė Logopedė, Kavoliškio skyrius, Sodo g.1

Darbo laikas

Savaitės dienos

Darbo laikas

Pirmadienis

8.00 – 14.30

Antradienis

8.00 – 14.30

Trečiadienis

10.45 – 14.30

Ketvirtadienis

10.45 – 14.30

Penktadienis 8.00 – 14.30

Kontaktai

El. paštas Rašyti

Specialisto tiesioginio darbo funkcijos:

Įvertinti pagalbos ugdymo procese reikmes ir (ar) SUP:

  • identifikuoti mokinio ugdymosi ir dalyvavimo ugdymo procese sunkumų pobūdį; 
  • atlikti mokinio ugdymosi poreikių vertinimą, stebint jį ugdymo procese, išskirti ugdymosi galias ir sunkumus, svarbius ugdymosi aplinkos veiksnius, analizuoti ugdymosi sunkumų  pobūdį ir dėl to kylantį pagalbos poreikį; 
  • nustatyti mokinio ugdymosi pagalbos ir intervencijos priemones, individualių ugdymosi poreikių tenkinimo kryptis ir būdus, analizuoti,  aptarti su ugdymo proceso dalyviais (mokiniu, mokytojais, kitais pagalbą teikiančiais specialistais, mokyklos vaiko gerovės komisijos (toliau – VGK) nariais, specialistais) mokinio mokymosi pasiekimus ir  pažangą;
  • dalyvauti atliekant mokinio ugdymosi poreikių įvertinimą, supažindinti mokinį ir jo tėvus (globėjus, rūpintojus) su ugdymosi sunkumų vertinimo ar SUP įvertinimo rekomendacijų įgyvendinimu mokykloje, identifikuoti ir suderinti lūkesčius pagalbai;

Teikti pagalbą:

  • atsižvelgti į mokinių reikmes, pasirinkti ir derinti įvairias pagalbos teikimo formas: organizuoti individualias, pogrupines ar grupines pratybas kabinete ir (ar) teikti pagalbą mokinio įprastoje ugdymosi aplinkoje ar kitose ugdymui skirtose erdvėse;
  • padėti mokiniui pažinti savo stiprybes, planuoti mokymąsi, didinant mokinių, turinčių SUP, mokymosi motyvaciją, savarankiškumą;
  • prireikus stebėti mokinį ugdymo procese, kartu su mokytoju parinkti mokymo(si) strategijas, priemones (informacinių-komunikacinių technologijų, kompensacinės ugdymosi technikos, skaitmenines, augmentinės ir alternatyviosios komunikacijos priemones), padedančias lavinti mokinių nepakankamai išlavėjusias funkcijas, kognityvinius ar kitus procesus, įgalinti jį dalyvauti ugdymo procese;
  • dalyvauti kuriant universalaus dizaino principus atitinkančią ugdymo aplinką ir, pritaikant ugdymo turinį, padėti mokytojui struktūruoti klasės aplinką ir ugdymo veiklas, ieškoti veiksmingų mokinio įtraukties į ugdymą mokymo(si) strategijų.
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 08.00 – 08.45
  • 2. 08.55 – 09.40
  • 3. 09.50 – 10.35
  • 4. 11.05 – 11.50
  • 5. 12.00 – 12.45
  • 6. 12.55 – 13.40
  • 7. 13.50 – 14.35
  • 8. 14.45 – 15.30