Už ikimokyklinio ugdymo paslaugą mokykloje-darželyje atsakingas asmuo
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Darbo laikas |
Pietų pertrauka |
Pirmadienis |
8.00 – 17.00 |
12.00 – 12.45 |
Antradienis |
8.00 – 17.00 |
12.00 – 12.45 |
Trečiadienis |
8.00 – 17.00 |
12.00 – 12.45 |
Ketvirtadienis |
8.00 – 17.00 |
12.00 – 12.45 |
Penktadienis | 8.00 – 15.45 | 12.00 – 12.45 |
Kontaktai
Mobilusis +370 698 83937
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Darbo laikas |
Pirmadienis |
|
Antradienis |
7.30 – 13.30 |
Trečiadienis |
|
Ketvirtadienis |
7.30 – 13.30 |
Penktadienis | 7.30 – 15.30 |
Grupės
Mokykloje – darželyje „ Ąžuoliukas“ ( Taikos g. 15, Rokiškis ) ir mokyklos - darželio Kavoliškio skyriuje ( Sodo g. 1, Kavoliškis) veikia: bendrojo ankstyvojo ir ikimokyklinio ugdymo(si) grupės.
Vaikai ugdomi pagal įstaigos Ikimokyklinio ugdymo(si) programą „ Po Ąžuolėliu‘‘
Organizuojant ugdomąją veiklą mums svarbu:
- atliepti visų vaikų interesus, puoselėti jų gerovę, tenkinti kiekvieno vaiko individualius, savitus poreikius bei galimybes;
- auginti vaikų gerovės indeksą, stiprinant įtraukųjį ugdymo(si) kontekstą: ugdymo(si) aplinka ir situacijos modeliuojamos taip, kad skatintų ir kviestų kiekvieną vaiką įsitraukti emociškai, viso kūno pojūčiais, pažinimo ir mąstymo procesais, vaizduote;
- kuriama situacijų ir priemonių įvairovė, kad būtų pašalinami ugdymo(si) barjerai ir kiekvienas vaikas pagal savo galias įsitrauktų į ugdymosi procesą;
- atsižvelgiant į vaikų amžių, siūlomos veiklos įtraukiančios visą bendruomenę tėvus (globėjus, juos atstovaujančius asmenis) mokyklos-darželio ,,Ąžuoliukas“ darbuotojus, kviestinius svečius).
Į mokyklos- darželio „ Ąžuoliukas“ ikimokyklinio ugdymo(si) programą integruota:
Dailinio ugdymo valandėlės skirtos skatinti vaikų kūrybiškumą, saviraišką ir meninį suvokimą, suteikiant galimybę laisvai tyrinėti, eksperimentuoti su įvairiomis dailės technikomis bei medžiagomis. Užsiėmimų metu vaikai lavina smulkiąją motoriką, vizualinį suvokimą ir estetinį jausmą, atlikdami įvairias menines veiklas. Jie skatinami laisvai išreikšti savo idėjas, ugdant individualų kūrybinį mąstymą ir pasitikėjimą savimi. Taip pat vaikai susipažįsta su skirtingomis dailės technikomis ir priemonėmis, mokosi sutelkti dėmesį ir džiaugtis kūrybiniu procesu. Dailės valandėlės integruojamos su kitomis ugdomosiomis veiklomis, padedančiomis praturtinti vaikų patirtį ir skatinti jų smalsumą. Šie užsiėmimai suteikia vaikams galimybę išreikšti save per meną įvairiomis formomis, patirti kūrybos džiaugsmą ir sėkmę.
„STEAM TEAM“ užsiėmimai skirti skatinti vaikų smalsumą, kūrybiškumą ir kritinį mąstymą, tyrinėjant pasaulį per gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, meno ir matematikos veiklas dvikalbiame kontekste. Jų metu vaikai mokysis anglų kalbos natūraliai – susipažins su naujais žodžiais ir sąvokomis per praktinius eksperimentus bei kūrybinius projektus, tokius kaip „Kaip atsiranda vaivorykštė?“, „Kaip pasigaminti vandens ksilofoną?“ ar „Kiek šaukštų cukraus yra mano maiste?“. Dalyviai dirbs grupėse, porose ir savarankiškai, mokysis bendradarbiauti, planuoti veiklas ir reflektuoti apie savo atradimus. Vaikai patys pasirinks veiklos būdus, kurs hipotezes, atliks bandymus ir analizuos rezultatus, taip ugdydami problemų sprendimo bei komunikacijos įgūdžius.
Šiuose užsiėmimuose ypatingas dėmesys skiriamas inovatyviems mokymo metodams – naudojamos interaktyvios technologijos, edukacinės programėlės, virtualios realybės priemonės. STEAM metodika derinama su menine raiška, leidžiant vaikams ne tik tyrinėti mokslinius reiškinius, bet ir kūrybiškai juos perteikti piešiniuose, garsų eksperimentuose ar statybiniuose modeliuose. Taip pat skatinamas tvarumo suvokimas, į veiklas integruojant ekologijos temas bei perdirbamų medžiagų naudojimą. „STEAM TEAM“ užsiėmimai suteikia vaikams galimybę pažinti pasaulį per patirtį, ugdo saviraišką, skatina atrasti, kurti ir drąsiai eksperimentuoti, kartu stiprinant jų anglų kalbos įgūdžius.
Kimochi valandėlės – tai socialinė-emocinė ugdymo programa, padedanti vaikams suprasti ir valdyti savo emocijas, kurti tvirtus tarpusavio santykius bei priimti atsakingus sprendimus. Užsiėmimų metu vaikai mokosi atpažinti ir įvardyti jausmus, suvokti, kaip emocijos veikia jų elgesį ir bendravimą su kitais. Naudojant specialius Kimochi personažus ir interaktyvias veiklas, vaikai lavina empatiją, mokosi spręsti konfliktus bei išreikšti jausmus tinkamu būdu. Programa skatina savęs ir kitų supratimą, padeda vaikams kurti pozityvius santykius su bendraamžiais, spręsti keblias situacijas konstruktyviai ir jaustis saugiai bendruomenėje.
Kimochi užsiėmimai integruojami su kitomis ugdymo sritimis, suteikiant vaikams galimybę praktikuoti įgytus įgūdžius kasdienėse situacijose. Emocinis intelektas yra glaudžiai susijęs su sėkmingu mokymusi, todėl ši programa prisideda prie vaikų savireguliacijos, koncentracijos ir motyvacijos augimo. Ugdydami gebėjimą atpažinti ir suprasti emocijas, vaikai tampa labiau pasitikintys savimi, atviresni naujiems iššūkiams ir geriau pasiruošę efektyviai bendrauti su kitais. Kimochi metodika leidžia vaikams išreikšti savo jausmus žaismingai, o tai padeda kurti saugią ir palaikančią aplinką, kurioje jie gali laisvai augti ir tobulėti.
Dokumentai
Ikimokyklinis ugdymas | Atnaujinta | Dydis | ||
---|---|---|---|---|
Rokiškio mokyklos-darželio „Ąžuoliukas“ ikimokyklinio ugdymo programa | 2025-02-11 19:24:30 | 1.32 MB |