Rokiškio mokykla-darželis ,,Ąžuoliukas"

Priešmokyklinis ugdymas

Už priešmokyklinio ugdymo paslaugą mokykloje-darželyje atsakingi asmenys

Irena Jovarauskienė Direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Darbo laikas

Savaitės dienos

Darbo laikas

Pietų pertrauka

Pirmadienis

8.00 – 17.00

12.00 – 12.45

Antradienis

8.00 – 17.00

12.00 – 12.45

Trečiadienis

8.00 – 17.00

12.00 – 12.45

Ketvirtadienis

8.00 – 17.00

12.00 – 12.45

Penktadienis 8.00 – 15.45 12.00 – 12.45

Kontaktai Mobilusis +370 698 83937

El. paštas irenpavad@gmail.com
El. paštas Rašyti

Loreta Sagaitienė Skyriaus vedėja
CV

Darbo laikas

Savaitės dienos

Darbo laikas

Pirmadienis

 

Antradienis

7.30 – 13.30

Trečiadienis

 

Ketvirtadienis

7.30 – 13.30

Penktadienis 7.30 – 15.30

Grupės

Mokykloje – darželyje „ Ąžuoliukas“ veikia viena priešmokyklinio ugdymo grupė ( Taikos

Vaikai ugdomi pagal Priešmokyklinio ugdymo bendrąją programą (2022).

Programa siekiama atliepti 5–6 metų vaikų interesus, puoselėti jų gerovę ir tenkinti kiekvieno vaiko individualius, savitus poreikius bei galimybes. Įgyvendinant programą svarbi vaikų žaidybinė, patyriminė veikla, atradimų džiaugsmo ir natūralaus smalsumo apie supantį pasaulį puoselėjimas, nes taip sudaromos sąlygos vaikams ugdytis  priešmokyklinio ugdymo programoje numatytas kompetencijas.

Programoje išskiriamos 6 ugdymosi sritys: gamtamokslinis ugdymas, kalbinis ugdymas, matematinis ugdymas, meninis ugdymas, visuomeninis ugdymas, sveikatos ir fizinis ugdymas. Visos ugdymosi sritys yra lygiavertės ir ugdomos integraliai su kompetencijomis.

Ugdomos šios kompetencijos: komunikavimo, kultūrinė, kūrybiškumo, pažinimo, pilietiškumo, skaitmeninė, socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos.

Integruotos šios programos:

Dailinio ugdymo valandėlės skirtos skatinti vaikų kūrybiškumą, saviraišką ir meninį suvokimą, suteikiant galimybę laisvai tyrinėti, eksperimentuoti su įvairiomis dailės technikomis bei medžiagomis. Užsiėmimų metu vaikai lavina smulkiąją motoriką, vizualinį suvokimą ir estetinį jausmą, atlikdami įvairias menines veiklas. Jie skatinami laisvai išreikšti savo idėjas, ugdant individualų kūrybinį mąstymą ir pasitikėjimą savimi. Taip pat vaikai susipažįsta su skirtingomis dailės technikomis ir priemonėmis, mokosi sutelkti dėmesį ir džiaugtis kūrybiniu procesu. Dailės valandėlės integruojamos su kitomis ugdomosiomis veiklomis, padedančiomis praturtinti vaikų patirtį ir skatinti jų smalsumą. Šie užsiėmimai suteikia vaikams galimybę išreikšti save per meną įvairiomis formomis, patirti kūrybos džiaugsmą ir sėkmę. Valandėles veda mokytojas Žilvinas Vaičiūnas

„STEAM TEAM“ užsiėmimai skirti skatinti vaikų smalsumą, kūrybiškumą ir kritinį mąstymą, tyrinėjant pasaulį per gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, meno ir matematikos veiklas dvikalbiame kontekste. Jų metu vaikai mokysis anglų kalbos natūraliai – susipažins su naujais žodžiais ir sąvokomis per praktinius eksperimentus bei kūrybinius projektus, tokius kaip „Kaip atsiranda vaivorykštė?“, „Kaip pasigaminti vandens ksilofoną?“ ar „Kiek šaukštų cukraus yra mano maiste?“. Dalyviai dirbs grupėse, porose ir savarankiškai, mokysis bendradarbiauti, planuoti veiklas ir reflektuoti apie savo atradimus. Vaikai patys pasirinks veiklos būdus, kurs hipotezes, atliks bandymus ir analizuos rezultatus, taip ugdydami problemų sprendimo bei komunikacijos įgūdžius.

Šiuose užsiėmimuose ypatingas dėmesys skiriamas inovatyviems mokymo metodams – naudojamos interaktyvios technologijos, edukacinės programėlės, virtualios realybės priemonės. STEAM metodika derinama su menine raiška, leidžiant vaikams ne tik tyrinėti mokslinius reiškinius, bet ir kūrybiškai juos perteikti piešiniuose, garsų eksperimentuose ar statybiniuose modeliuose. Taip pat skatinamas tvarumo suvokimas, į veiklas integruojant ekologijos temas bei perdirbamų medžiagų naudojimą. „STEAM TEAM“ užsiėmimai suteikia vaikams galimybę pažinti pasaulį per patirtį, ugdo saviraišką, skatina atrasti, kurti ir drąsiai eksperimentuoti, kartu stiprinant jų anglų kalbos įgūdžius.

Ankstyvas anglų kalbos mokymasis suteikia nepaprastą galimybę skatinti vaikų motyvaciją ir sužadinti norą tolesniam šios kalbos mokymuisi. Vaikai  yra įtraukiami į įvairias veiklas, kuriose jie aktyviai naudoja anglų kalbos žodžius, tokiu būdu yra ne tik skatinamas jų noras mokytis, bet ir ugdomos jų socialinės, emocinės ir pažintinės kompetencijos. Aktyvus dalyvavimas kūrybiškose veiklose  leidžia vaikams pajusti savo svarbą ir sėkmingai įveikti kalbinius iššūkius. Mūsų tikslas - sukurti įsimintinas ir mėgiamas anglų kalbos mokymosi patirtis, kurios stiprintų vaikų norą siekti akademinės sėkmės. Aktyvios, įdomios ir įtraukiančios anglų kalbos veiklos,   tampa ne tik užduotimi, bet ir malonumu, o sėkmingas užsienio kalbos išmokimas yra raktas į sėkmę.  Vaikus  moko vyr. mokytoja  Jūratė Kažemėkienė.,

Mokykla- darželis „ Ąžuoliukas“ teikia švietimo pagalbos specialistų paslaugas  priešmokyklinio ugdymo grupės vaikams:

  • Specialusis pedagogas
  • Logopedas
  • Psichologo asistentas
  • Socialinis pedagogas

Pagal poreikį grupėje dirba mokinio padėjėjas

Dokumentai

Priešmokyklinis ugdymas Atnaujinta Dydis
Priešmokyklinio ugdymo bendroji programa 2025-02-11 18:39:06 111.96 KB
2024–2025 m. m. priešmokyklinio ugdymo tvarkos organizavimo aprašas 2025-04-05 12:36:05 27.86 KB
2024–2025 m. m. pradinio ir priešmokyklinio ugdymo programų planas 2025-07-10 14:16:37 556.88 KB

  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
7. 13.50 – 14.35
  • 1. 08.00 – 08.45
  • 2. 08.55 – 09.40
  • 3. 09.50 – 10.35
  • 4. 11.05 – 11.50
  • 5. 12.00 – 12.45
  • 6. 12.55 – 13.40
  • 7. 13.50 – 14.35
  • 8. 14.45 – 15.30