Vaiko gerovės komisijos sudėtis 2024-2025 m. m. Taikos g. 15
Eil. Nr. |
Vardas, Pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos komisijoje |
---|---|---|---|
1. |
Irena Jovarauskienė | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui | Pirmininkė |
2. |
Jūratė Kažemėkienė | Anglų kalbos mokytoja | Sekretorė |
3. |
Vaiva Stelionienė | Logopedė, specialioji pedagogė | Narė |
4. |
Rita Kriukelienė | Socialinė pedagogė | Narė |
5. |
Ilona Matiekuvienė |
Pradinių klasių mokytoja |
Narė |
6. |
Rosita Varkalienė | Ikimokyklinio ugdymo mokytoja | Narė |
Vaiko gerovės komisijos sudėtis 2024-2025 m. m. Sodų g. 1 Kavoliškis
Eil. Nr. | Vardas, pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos komisijoje |
---|---|---|---|
1. | Loreta Sagaitienė | Skyriaus vadėja | Pirmininkė |
2. | Dovilė Didžiokaitė | logopedas, specialioji pedagogė | Narė |
3. | Rita Kriukelienė | socialinė pedagogė | Narė |
Vaiko gerovės komisijos funkcijos
- Remdamasi mokyklos - darželio turimais įsivertinimo ir kitais duomenimis reguliariai atlieka mokymosi aplinkos, jos saugumo, bendruomenės narių tarpusavio santykių ir kitų su vaiko gerove susijusių aspektų analizę.
- Rūpinasi pozityvaus mokyklos – darželio mikroklimato kūrimu ir pozityvių vertybių puoselėjimu, koordinuoja prevencijos ir intervencijos priemonių įgyvendinimą, teikia siūlymus mokyklos – darželio direktoriui dėl saugios ir mokymuisi palankios aplinkos užtikrinimo, vaikų socialinio ir emocinio ugdymo, prevencinių ir kitų programų įgyvendinimo, kitų su vaiko gerove susijusių aspektų.
- Organizuoja mokyklos bendruomenės švietimą vaiko teisių apsaugos, prevencijos, vaikų saviraiškos plėtojimo ir kitose vaiko gerovės srityse, rekomenduoja kvalifikacijos tobulinimo renginius vaiką socialinio ir emocinių kompetencijų ugdymo, kitose su vaiko gerove susijusiose srityse mokyklos – darželyje dirbantiems mokytojams.
- Gavus tėvų (globėjų, rūpintojų) sutikimą, atlieka pirminį vaikų specialiųjų ugdymosi poreikių, kylančių ugdymo(si) procese, įvertinimą, prireikus, kreipiasi į pedagoginę psichologinę ar švietimo pagalbos tarnybą dėl vaikų specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimo, specialiojo ugdymo ir (ar) švietimo pagalbos jiems skyrimo švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka.
- Organizuoja ir koordinuoja mokymo(si)/ugdymo(si), švietimo ar kitos pagalbos vaikui teikimą, tariasi su tėvais (globėjais, rūpintojais), mokytojais dėl jos turinio, teikimo formos ir būdų.
- Organizuoja ir koordinuoja švietimo programų pritaikymą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, tvarko specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių apskaitą.
- Įvykus krizei mokykloje, t. y. netikėtam ir/ar pavojingam įvykiui, sutrikdančiam įprastą mokyklos – darželio bendruomenės ar atskirą jos narių veiklą, emociškai sukrečiančiam visą ar didesnę mokyklos bendruomenės dalį, organizuoja krizės valdymo priemones.
- Bendradarbiauja su mokyklos – darželio savivaldos institucijomis, Rokiškio savivaldybės administracijos Vaiko gerovės komisija, vaikų socializacijos centrais, savivaldybės administracijos struktūriniais padaliniais, teritorine policijos įstaiga, vaiko teisių apsaugą savivaldybėje užtikrinančia institucija, švietimo, socialinių paslaugą, sveikatos priežiūros įstaigomis, nevyriausybinėmis organizacijomis ir kitomis suinteresuotomis institucijomis, įstaigomis ar asmenimis.
- Atlieka Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatyme nustatytas bei kitas su vaiko gerove susijusias funkcijas.
Pamokų laikas